ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΠΩΛΗΣΗ ΑΚΙΝΗΤΟΥ
Η προετοιμασία σε κάθε κίνηση που προσδοκούμε επιτυχία είναι στρατηγική.
Αυτό ακριβώς αφορά και την πώληση του ακινήτου.
Η προετοιμασία για την επιτυχή πώληση ενός ακινήτου, ξεκινάει από τον καθορισμό της τιμής πώλησης και καταλήγει στην σωστή εμφάνιση.
Καθορισμός τιμής.
Ο καθορισμός της τιμής πώλησης ενός περιουσιακού στοιχείου έχει στάδια.
Αρχικά η χαρτογράφηση και κατανόηση του ακινήτου, παλαιότητα, βαθμός συντήρησης του, την κατάσταση του κτιρίου, μέσα μαζικής μεταφοράς και μικροκοινωνικά στοιχεία της περιοχής.
Ανάλυσέ τα, κάνε έρευνα αγοράς για παρόμοιων χαρακτηριστικών ακίνητα μέσα από site αγγελιών, αγνόησε τις υψηλότερες και τις χαμηλότερες τιμές και διαμόρφωσε μια πρώτη τιμή.
Ζήτησε την εκτίμηση κάποιου ειδικού στο real estate, η στοιχειοθέτηση της εκτίμησης θα σε σε πείσει για την επαγγελματική του επάρκεια και όχι λόγια που θα ακουστούν ευχάριστα.
Εμπιστέψου τον και δημιουργήστε μαζί την στρατηγική πώλησης.
Εμφάνιση
Ένα επί πλέων σημαντικό σημείο της προετοιμασίας είναι η εμφάνιση.
Υπάρχουν ακίνητα που κατοικούνται – χρησιμοποιούνται και τα άδεια.
Όσον αφορά αυτά που χρησιμοποιούνται είναι σημαντικό κατά την επίσκεψη υποψήφιου αγοραστή, να είναι τακτοποιημένα και καθαρά.
Όταν έχουμε ακαταστασία αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να μπερδεύει όσον αφορά τις διαστάσεις και τη χωροταξία των επίπλων όπως το φαντάζεται ο εν δυνάμει αγοραστής και επί πλέων δημιουργεί άσχημη εντύπωση που δεν βοηθάει στην όσο μεγαλύτερη παραμονή στο χώρο που τη θέλουμε.
Σε άδειο ακίνητο τα πράγματα είναι πιο απλά.
Φρόντισε να είναι καθαρό και λειτουργικά στην καλύτερη δυνατή κατάσταση.
Άνοιξε αρκετά πριν την επίσκεψη και αέρισε τον χώρο, πιθανόν λόγο μη χρήσης να μυρίζουν οι τουαλέτες τράβηξε το καζανάκι να γεμίσουν τα σιφώνια.
Αν υπάρχει δυνατότητα κάνε ραντεβού ημέρα και ώρα που έχει ήλιο, δημιουργεί θετική αίσθηση στον αγοραστή και επί πλέων βοηθάει να δει κάθε λεπτομέρεια.
Θυμήσου όταν μπαίνεις σε ένα κατάστημα, γραφείο ή σπίτι πόσο θετική ή αρνητική εντύπωση θα σου κάνει ο χώρος η χωροταξία των προϊόντων – πραγμάτων, η θερμοκρασία και ο φωτισμός.
Κανείς δεν θα αγοράσει λόγο των πιο πάνω, αλλά έχεις καλές πιθανότητες σε σχέση με κάτι εντελώς παραμελημένο.
Παρασκευάς Α. Σπανός
Broker/Founder
Proland realty